No Title
cv: 1290 bekijken ------------------------------<-<- pagina terug
  • Reageer per email
  • Bel voor bemiddeling
  • Naar alle CV's



Bedrijfs- en productpresentaties, Event manager, Promotie manager, Marketing manager
Amsterdam
In overleg
opdracht in: Communicatie en media, Zakelijke dienstverlening, Commercie, Marketing

Basisopleiding
01-01-1982 t/m 01-01-1989 Atheneum


01-01-1989 t/m 01-01-1990 mode academie Charles Montaigne
01-08-1990 t/m 01-06-1992 Rijksuniversiteit Groningen Kunstgeschiedenis

Cursussen en bedrijfsopleidingen
01-08-1990 t/m 01-08-1996 DETEX opleidingen (tx 1 en tx 2 en algemene
ondernemersvaardigheden)
01-09-1993 t/m 01-05-1997 v erkoopmanagement opleiding Vendex KBB
01-01-1997 t/m 31-03-1997 basis pr LOI
01-03-1997 t/m 01-05-1997 management cursus van dalsum&schouten
01-09-1999 t/m 07-09-1999 beursmanagement BETA
01-03-2000 t/m 01-08-2000 nima a SRM
01-04-2000 t/m 01-04-2000 mediatraining Schoep &van der Toorn01-08-1990 t/m 01-08-1996 DETEX opleidingen (tx 1 en tx 2 en algemene
ondernemersvaardigheden)
01-09-1993 t/m 01-05-1997 v erkoopmanagement opleiding Vendex KBB
01-01-1997 t/m 31-03-1997 basis pr LOI
01-03-1997 t/m 01-05-1997 management cursus van dalsum&schouten
01-09-1999 t/m 07-09-1999 beursmanagement BETA
01-03-2000 t/m 01-08-2000 nima a SRM
01-04-2000 t/m 01-04-2000 mediatraining Schoep &van der Toorn

With daring creativity and a strong hands-on grip emilie verbeek gets the job
done. On a freelance base emilie can provide input for your product or
company launch, art direction,site coordiantion and interior styling. From
concept to complete project coordination emilie has built a reputation in the
world of sports, fashion, food beverages, interior design and ICT.
have a glance at www.emilies.com


periode:01-11-2002 t/m 28-11-2002
functie:stylist
bedrijf:nternationaal kindermode producent en leverancier
omschrijving:Vertalen van styling briefing collectie winter 2003-2004
naar een visueel concept voor
ďagenten presentatiedagĒ,
In samenwerking met visual merchandiser en reclamebureau verantwoordelijk voor
de productie en organisatie.


periode:01-06-2002 t/m 01-11-2002
functie:stylist
bedrijf:nederlandse kookschool met 7 vestigingen
omschrijving:Conceptvorming van kookschool en deli (winkel)
Styling& coordinatie 7 vestigingen en winkel

periode:01-06-2002 t/m 01-09-2002
functie:stylist
bedrijf:sportcentrum
omschrijving:concept vorming sportcentrum
concept inbedden in interieur en communicatie
styling interieur

periode:01-05-2002 t/m 24-05-2002
functie:stylist
bedrijf:nternationaal kindermode producent en leverancier
omschrijving:Vertalen van styling briefing collectie zomer 2003
naar een visueel concept voor
ďagenten presentatiedagĒ,
In samenwerking met visual merchandiser en reclamebureau verantwoordelijk voor
de productie en organisatie.


periode:17-04-2002 t/m 01-11-2002
functie:marketing communicatie adviseur en projectcoordinator
bedrijf:reclame bureau voor MKB
omschrijving:totaal 15 klanten begeleid in marketing communicatie beleid
in samenwerking met vormgeefster beheer studio
verantwoordelijk voor coordinatie studiowerk

periode:01-11-2001 t/m 04-02-2002
functie:stylist
bedrijf:internationaal kindermode producent en leverancier
omschrijving:Vertalen van styling briefing collectie winter 2002/2003
naar een visueel concept voor
ďagenten presentatiedagĒ,
wintercollectie brochure
en beurzen te Florence, Valencia en Keulen.
In samenwerking met visual merchandiser en reclamebureau verantwoordelijk voor
de productie en organisatie.


periode:15-07-2001 t/m 31-10-2001
functie:sales manager a.i.
bedrijf:internationaal kindermode producent en leverancier
omschrijving:Verantwoordelijk :Salesmanagement (afdeling van 10 man)
Werkzaamheden: Relatiebeheer agenten (Noord- Amerika, Europa, AziŽ en
AustraliŽ) & marketing


periode:06-09-1999 t/m 14-07-2001
functie:Marketing Manager Benelux
bedrijf:international eCRM software leverancier
omschrijving:Verantwoordelijk:Presales (100 leads per jaar),
after sales (40 klanten)
en PR
Werkzaamheden:Strategische marketing planning Benelux,
Public Relations Benelux,
marketingcommunicatie Benelux,
Corporate marketingcommunicatie,
Event management: CRM 1999, CRM 2000, CKC 1999,
CKC 2000 en Telecommerce 2001.


periode:01-03-1998 t/m 30-08-1999
functie:Account Developer
bedrijf:uitgeverij met direct marketing tak
omschrijving:Verantwoordelijk:
omzet verbetering van 20% per jaarcontract,
Rendementsverbetering promoties bij Makro/Lukas Klamer,
New business en cross selling.
Werkzaamheden:Relatiebeheer met directie Makro & Lukas Klamer en
FMCG leveranciers zoals Van den Bergh Nederland,
Procter & Gamble, Coca Cola Nederland en Gillette Group,
Relatieheer met vestigingsmanagement en afdelingsmanagement van 7 Makro- 5
Lukas Klamer vestigingen met als doel de kwaliteit van promoties te
verbeteren,
Eventmanagement van landelijke tweejaarlijkse actie van Lukas Klamer, namelijk
Lukas Klamer Feestweken,
Opzet van een nieuwe business unit, namelijk Promoties.


periode:01-06-1997 t/m 28-02-1998
functie:Sales Assistant New Business
bedrijf:een na grootste buitenreclame exploitant
omschrijving:Werkzaamheden:
Sales support abri- en billboard campagnes en vervoersreclame,
Support New Business Director,
Met vormgever samenstellen van jubileum boek.


periode:01-11-1993 t/m 01-05-1997
functie:manager
bedrijf:warenhuis onderdeel KBB Vendex
omschrijving:Funktie:Gestart als kerstkracht en vervolgens gewerkt als:
Fulltime Verkoopster op de afdelingen Damesmode en Accessoires,
Eerste Verkoopster, assistent van Hoofdverkoopster, op de afdelingen Uurwerken
en Bijoux, Herenmode, Sport en Kindermode
Hoofdverkoopster, vervanging Floormanager bij afwezigheid.
Gewerkt op de afdelingen Kerst, Bad, Tafel en Bed en Gordijnen.
Verantwoordelijk:
Omzet per budgetjaar,
Rendement artikelgroepen,
Voorraadbeheer en inventarisaties (winkel en distributiecentrum),
FinanciŽle bedrijfsvoering per afdeling,
Inkoop deelassortimenten,
Visual Merchandising.
Werkzaamheden:
Managen en efficiŽnt plannen van 30 Ė 80 verkoopkrachten,
Voorbereiden en begeleiden acties, promoties en inventarisaties,
Samen met inkoop evalueren acties en seizoenen,
Bewaken communicatie- en styling concepten,
Uitvoering van de pilotconcepten: The Christmas Factory en
homestore Designers Guild.