No Title
cv: 1674 bekijken ------------------------------<-<- pagina terug
  • Reageer per email
  • Bel voor bemiddeling
  • Naar alle CV's



Office Manager
Zoetermeer
In overleg
opdracht in: Zakelijke dienstverlening

Basisopleiding
MAVO-D
01-08-1984 t/m 31-05-1986 Havo


15-09-1990 t/m 30-05-1991 Praktijk Diploma Boekhouden
01-09-1994 t/m 31-05-1996 Meao-BE
01-09-1997 t/m 30-06-1998 Bedrijfscorrespondentie Nederlands

Cursussen en bedrijfsopleidingen
Computerboekhouden
Klantgericht handelen
Word Perfect 5.1
Microsoft Office 97, Word, Excel en WindowsComputerboekhouden
Klantgericht handelen
Word Perfect 5.1
Microsoft Office 97, Word, Excel en Windows




periode:01-02-2000 t/m heden
functie:management-assistente
bedrijf:Vadim Projectsupport
omschrijving:Project 1 : VNU Tijdschriften b.v., afdeling Media Order
Werkzaamheden : registratie verschillennota’s; onderzoek/beoordelen
verschillennota’s(kennis van advertentiewezen); correspondentie klant
(mediaburo’s);opdracht debtiteurenadmininstratie incasso;
overleg met Hoofd Media Order, Hoofd commerciële zaken, Hoofd
debiteurenadministratie;Oplossen financiële conflictsituaties
(mediaburo’s).

Project 2 : ministerie van VROM – bedrijfsbureau NIVRO
Werkzaamheden : notuleren; agendabeheer; correspondentie;
vergaderzalen reserveren;divers licht administratieve werkzaamheden.

Project 3 : Gemeentelijke Belastingdienst Den Haag, afdeling Taxatie en
Vastgoedbeheer
Werkzaamheden : het controleren en aanpassen van taxatierapporten; gegevens
invoeren; het opstellen van taxatierapporten


periode:01-01-1999 t/m 31-01-2000
functie:Administratief medewerkster
bedrijf:Lamboo Repair b.v.
omschrijving:urenregistratie; kostenregistratie; factureren; debiteurenbeheer;
correspondentie; offertes; schaderapporten; maandrapportage.


periode:11-10-1990 t/m 31-12-1998
functie:Administratief medewerkster Service
bedrijf:van Buuren- van Swaay
omschrijving:correspondentie; factureren; debiteurenbeheer; controle
inkoopfacturen; kostenbeheer projecten; financiële
rapportages; telefonische contacten met klanten; het maken
van offertes; agendabeheer; notuleren; het verstrekken van
opdrachten aan derden.