No Title
cv: 2145 bekijken ------------------------------<-<- pagina terug
  • Reageer per email
  • Bel voor bemiddeling
  • Naar alle CV's



Medisch secretaresse, Office Manager, Secretaresse, Directiesecretaresse
Amersfoort
In overleg
opdracht in: Gezondheidszorg en welzijn, Zakelijke dienstverlening

Basisopleiding
01-08-1981 t/m 01-07-1986 HAVO


01-08-1986 t/m 01-07-1989 MEAO-directiesecretaresse
08-01-1990 t/m 01-07-1992 Management voor de Directiesecretaresse

Cursussen en bedrijfsopleidingen
Praktijkdiploma Tekstverwerking
Functioneringsbeoordeling
01-05-1994 t/m 01-10-1994 Leidinggeven & CoŲrdineren
01-09-1994 t/m 01-07-1994 First Certificate in English, University of CambridgePraktijkdiploma Tekstverwerking
Functioneringsbeoordeling
01-05-1994 t/m 01-10-1994 Leidinggeven & CoŲrdineren
01-09-1994 t/m 01-07-1994 First Certificate in English, University of Cambridge




periode:18-09-1998 t/m 31-01-2002
functie:Projectondersteuning
bedrijf:Coelhorst Management Support
omschrijving:Voor verschillende klanten vele opdrachten uitgevoerd op secretarieel
gebied,
onder andere: directiesecretaresse bij groot internationaal
organisatieadviesbureau, secretaresse bij notariskantoor, secretaresse Raad
van Bestuur bij Ziektekostenverzekeraar, officemanager bij middelgroot
organisatieadviesbureau, opschonen en inrichten directie-archief bij
overkoepelende organisatie voor fysiotherapeuten, salessecretaresse bij
computerbedrijf, uitwerken interviews voor Marektingbureau, uitwerken
arbeidsongeschiktheidsrapportages voor arbeidsdeskundig bureau.
Omzetten bestanden/sjablonen van WordPerfect naar Word voor academisch
ziekenhuis

periode:16-05-1998 t/m 31-10-1998
functie:Secretaresse Raad van Bestuur
bedrijf:Verzekeringsmaatschappij
omschrijving:Alle voorkomende secretariŽle werkzaamheden ten behoeve van lid
Raad van
Bestuur

periode:01-05-1992 t/m 30-06-1998
functie:Directiesecretaresse
bedrijf:Ernst & Young
omschrijving:Werkzaamheden/verantwoordelijkheden: personal assistent van Vice
President,
hoofd secretariaat (bestaande uit 4 fulltime secretaresses),
selecteren/begeleiden nieuw personeel, opstellen opleidingsprogramma
secretariaat, organiseren seminars/afdelingsuitjes/jubilea,
plannen/voorbereiden/notuleren vergaderingen, verantwoordelijk voor de
kwaliteit (ISO-9001), aansturen marketingacties/onderzoeken, algemene
secretariŽle werkzaamheden (o.a. redigeren teksten, correspondentie, verzorgen
declaraties, debiteurenbewaking, beheer archief, etc.).

periode:01-12-1989 t/m 30-04-1992
functie:Afdelingssecretaresse
bedrijf:Psychiatrisch Ziekenhuis
omschrijving:Werkzaamheden: verrichten van secretariŽle ondersteuning voor
afdelingshoofd,
notuleren vergaderingen, bijhouden van medische dossiers, bijhouden
patiŽntenlijst/-gegevens, uitwerken medische rapportages.

periode:01-11-1989 t/m 30-11-1989
functie:Informatrice
bedrijf:Bijenkorf
omschrijving:Verrichten werkzaamheden afdeling Klantenservice.

periode:16-06-1989 t/m 31-10-1989
functie:Secretaresse
bedrijf:Beheersmaatschappij commercieel onroerend goed
omschrijving:Ik was hier secretaresse van de regiomanager en verrichtte alle
voorkomende
secretariŽle werkzaamheden