www.
ITManagementWerk.nl
rechtstreeks inhuren van zelfstandig werkend personeel
No Title
cv:
3836
bekijken
------------------------------
<-<- pagina terug
Reageer per email
Bel voor bemiddeling
Naar alle CV's
Tweeten
Functie:
Service (delivery) manager
Woonplaats:
Loenen a/d Vecht
Beschikbaar:
01-09-2010
Zoekt:
Service manager, Service delivery manager rol
Website:
Opleiding:
Militaire dienst:
November'86 - maart '88 : KMR-officier bij de Koninklijke Marine bij de Stafafdeling Coördinatie Organisatie en Informatievoorzieninq/ Directie Personeel Koninklijke marine.
Opleiding:
HTS-Bedrijfskunde (1982-1986): Afgestudeerd in juni 1986
Relevante cursussen en aanvullende studies
3D-VE training: Virtual modeling method of the enterprise. The result is an understanding of the cause-effect relationships between business vision, business operations and the IT systems that support them (Unisys, November '05)
Project management traininig: Teamprogram concepts (Unisys, augustus '04)
Coachend leiding geven (Z&P groep, juni - augustus '03)
ISPL Information Services Procurement Library (Fourtune consultants, Oktober '03)
ITIL Service Management: Service delivery (Fourtune consultants, Januari '00)
ITIL Service Management: Service support (Pink Elephant, Augustus '98)
ITIL foundation (Pink Elephant April '98)
Informatiemanagement (NOVIUS)
NIMA-B (IPD)
Project management (BSO)
Functiepunt Analyse (NEFPUG)
Kwaliteitszorg (IP/Software Control)
Vakkennis:
Werkzaam geweest als IT manager (lijn functie)
Ervaring:
Februari '05 - heden: Per 1 februari 2005 full time Service delivery manager verantwoordelijk voor de Service delivery aan 9 klanten.
In de periode november 2004 tot 1 oktober meegewerkt aan het het binnenhalen en implementeren van ABN AMRO bank als nieuwe klant. De werkzaamheden hadden o.a. betrekking op de beantwoording van de RFP, het ontwikkelen en uitonderhandelen van de sla en de realisatie van de dienstverlening per 1 oktober 2005.
Per 1 april 2004 is het Onderdeel Document Service van Interpay overgenomen door Unisys. De functievervulling is onder de noemer Service delivery manager ongewijzigd, echter in vaste dienst voorgezet.
Document Services Interpay Nederland BV te Leusden:
Interpay Nederland BV te Leusden verwerkt voor banken de acceptgiro's en overschrijvingsformulieren. Verwerken betekent het scannen, interpreteren, opslaan (van het image) en gereed maken voor transactie. Tevens verricht de Leusdense vestiging diensten op het gebied van high speed printing.
Januari '03 - April '04: Service (level) manager. Verantwoordelijk voor de dienstverlening aan klanten conform de afgesproken SLA's. Het opstellen en actueel houden van SLA's met met (nieuwe) klanten. O.a. belast met het uit-onderhandelen van SLA's obv RFP's en/of gemaakte commerciële afspraken en het (her)ontwerp en (her)inrichting van de interne service management processen, (her)ontwerp van interne- en externe service rapportages.
Tevens verantwoordelijk voor de aansturingen van de afdeling procesmanagement waarbinnen de Itil processen zijn belegd.
Januari '02 - April '04: Freelance Interim Lijnmanager IT-Operating en Beheer bij Interpay Document Services te Leusden. In deze functie wordt leiding gegeven aan 8 Operators en 8 beheerders van de drie productie systemen
Internoc Nederland BV te Hoofddorp:
Internoc is een in 1996 opgericht beursgenoteerd IT bedrijf gevestigd in Hoofddorp. De bedrijfsactiviteiten waren gericht op het voor derden (o.a. KLM Cargo) op afstand beheren van lokale netwerken, e-business netwerken, websites, security en storage-oplossingen, 24 uur per dag 7 dagen per week.
Oktober '00 - Oktober '01: Verantwoordelijk voor de afdeling Service management (SM) bestaande uit 5 personen. In deze functie lid van het management team. De afdeling SM is verantwoordelijk voor het projectmatig inrichten en aansluiten van nieuwe klanten daarna draagt SM verantwoordelijkheid voor de "delivery" van de diensten conform SLA's . SM is tevens mede verantwoordelijk voor de uitbreiding van de dienstverlening bij bestaande klanten.
Verantwoordelijk voor het ontwerp en inrichting van de interne service management processen, procedures en werkinstructies. Mede verantwoordelijk voor de vertaling van ontwikkelingen op het gebied van "beheer op afstand" naar verkoopbare dienstverlening en hierdoor mede verantwoordelijk voor productontwikkeling en "pricing" in het algemeen.
Januari '00 - September '00: Service manager, verantwoordelijk voor de realisatie van de afgesproken services en uitbreiding van de dienstverlening aan klanten.
November '99 - medio januari '00 Ad interim Helpdesk manager 24x7 Helpdesk.
Vanaf januari '99 : Projectmanager/Service manager van het implementatietraject van de dienstverlening aan een wereldwijd opererende luchtvracht vervoerder (Organisatie en mensen), o.a. realisatie 24 x 7 dienstverlening, inbedding Service management processen, uitbouwen (IT) Service organisatie, opzetten van 24 x7 Helpdesk en Helpdesk tool selectie.
Vanaf juni '98 - Januari '99: Sales-team lid bij verwerving van een wereldwijd opererende luchtvrachtvervoerder als klant.
Vanaf januari'98 Sales support manager, bij Internoc Nederland BV. Activiteiten: Ontwikkeling interne (sales) organisatie, o.a. opzetten bedrijfsbureau functie, positionering Remote Management product, ontwikkeling van de Service catalogus, , beschrijving service management processen en ontwikkelen (kost) prijs calculatie systematiek.
Koninklijke marine te Den Haag:
Vanaf april '93 - December '98: Plaatsvervangend hoofd van de afdeling Coördinatie Organisatie en Informatievoorziening van de Directie Personeel Koninklijke marine (14 personen). De werkzaamheden waren met name gericht op projectmatige uitvoering van organisatie- en informatievoorzienings- vraagstukken (reorganisaties, economische verzelfstandigingen, systeem ontwikkelingstrajecten, etc.). Als projectleider van diverse projecten verantwoordelijk voor de realisatie van de projectdoelstellingen.
Vanaf januari '93 : Senior Organisatie en Informatie adviseur bij bovengenoemde afdeling.
Vanaf juli '92 : Organisatie en Informatie adviseur bij de afdeling Organisatie & Informatievoorziening van de Directie Economisch Beheer Koninklijke marine.
Vanaf maart '88 : Medewerker Coördinatie Organisatie en Informatievoorziening bij bovengenoemde stafafdeling.
Ik zoek mensen
informatie
inschrijven
alle CV's bekijken
Ik zoek werk
informatie
inschrijven
login eigen cv
vacatures
contact
links