No Title
cv: 4583 bekijken ------------------------------<-<- pagina terug
  • Reageer per email
  • Bel voor bemiddeling
  • Naar alle CV's



Balie assistente

In overleg
Werk

OPLEIDINGEN:
Periode:Aug. 2004 - Mrt 2005
Opleiding: Reintergratieproces bij Bureau Metacentrum Zutphen.
Gespecialiseerd in intuitieve ontwikkeling van hoog sensitieve personen.

Periode: Aug. 2004 en Mrt 2005
Opleiding:Reiki training 1 en 2 van Xandra van Hooff

Periode:1994 - 2000
Opleiding:HBO-SPH Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
Sociaal pedagogische hulpverlening, richting jeugdzorg, creatieve specialisatie Drama.
Afgestudeerd in communictieve ontwikkelings stoornissen.

Periode:1992 - 1994
Opleiding:VHBO Sonsbeek College Arnhem
Voorbereidend Hoger Beroeps Onderwijs (vergelijkbaar met HAVO)


VAARDIGHEDEN:
Tweetalig (nederlands en engels)
Communicatief sterk ontwikkeld
Computer kennis
Goede sociale vaardigheden
Mensenkennis
Hoog sensitief

WERKERVARING:
Periode: Maart 2010-Sept 2010
Werkgever: KDV en BSO Rikje
Functie: Leidster BSO


Periode: Dec 2007 – Maart 2009
Werkgever: Zelfstandig ondernemer
Functie: Gastouder en medewerker bemiddelingsbureau
• Opvangen van kinderen tussen de 0 en 9 jaar van verschillende ouders
• Kinderen ophalen en wegbrengen naar school of huis
• Kinderen verzorgen voeden en mee spelen
• Kinderen mee draaien binnen het gezin
• Kinderen stimuleren in ontwikkeling horend bij hun leeftijd
• Rust warmte en veiligheid bieden.
• Pedagogisch beleidsplan van bemiddelingsbureau in achterhoofd houden.
• Maandelijkse facturen schrijven.
• Bijhouden van administratie van uren en financiën.
• Belasting en financiële posten bijhouden.

Voor het bemiddelingsbureau zijn de taken:
• uitvoeren van gesprekken met nieuwe gastouders en vraagouders.
• Het uitvoeren van risico-inventarisaties veiligheid en gezondheid bij gastouders
• Het afnemen van evaluatiegesprekken, bij beide partijen.
• Het verrichten van administratieve werkzaamheden, verslaglegging voor GGD
• Zelfstandige werkhouding
• Ervaring in de kinderopvang (pedagogische kennis)
• Mondelinge- en schriftelijke vaardigheden
• Freelance basis werkzaam zijn

Periode: Juni 2007 – Sept 2007
Werkgever: Sanasmile, mondzorgcentrum Orchislaan Arnhem
Functie: tandartsassistente en baliemedewerkster
• Het mise en place maken van de praktijkruimte.
• Assisteren aan de stoel, foto’s maken en ontwikkelen, schoonmaken en opruimen.
• Begeleiden en helpen bij de behandelingen van kinderen en bange mensen en geruststellen.
• Telefoon aannemen, agenda plannen met tandarts, spoed inplannen , vragen en pijnklachten behandelen, tandheelkundig advies geven. Systeem is simplex
• Baliewerkzaamheden zoals nieuwe patiënten invoeren via de webmail of schriftelijk, verwijsbrieven opstellen en meegeven, anamneses van patiënten verwerken..
• Bij controles tandsteen verwijderen, DPSI score afnemen en polijsten.

Periode:Maart 2005 – Juni 2007
Werkgever:Tandarts J.P. v.d. Veer Arnhem
Functie: tandartsassistente, baliemedewerkster en regelneef
Taken zijn hetzelfde als hierboven met onderstaande uitzonderingen
• Inventariseren van producten en aanvullen, voorraadbeheer, bestellingen doen bij verschillende dental leveranciers, aannemen van leveringen en opruimen .
• Overleg met andere assistentes, bijsturen en inwerken.
• Verwerken van administratie zoals contante betalingen, betalingsherinneringen voor patiënten en achterstalligheden oplossen.


Periode:Nov 2003 - Heden
Werkgever:N-Sign outdoor and communication
Functie:Free lance Algemeen outdoor event instructeur

* Opbouwen en indelen van verschillende activiteiten.
* Opvangen van klant bij event.
* Begeleiden van groepen mensen tijdens activiteiten.
* Evalueren van event.


Periode:Okt. 2003-Heden
Werkgever: Desbetreffende gezin
Functie: oppassen bij gemiddeld 4 verschillende gezinnen met kinderen in de leeftijd van 5mnd tot 12 jaar


Periode:April- Okt 2003
Werkgever:TNT logistics Wijchen
Functie:Technical support medewerker

* Loggen van issue's in call handling systeem
*Oplossen van problemen in dataware hous software UNAS.
* Doorzetten van mails en calls naar andere resolvergroepen
* Rapportage maken.
* Administratieve werkzaamheden


Periode:Aug 2001 - Aug 2002
Werkgever:Compaq Dublin, Ierland
Functie:Event Management Team Member

* Technische problemen werden gelogd door de technicies. Als een probleem te lang bleef bestaan, of verkeerd was opgelost belde de klant nog een keer en kwamen ze bij mij.
* Hierdoor droegen we zorg voor de SLA's, waren we probleem oplossend bezig, probleem loggen in database, contact opnemen met de desbetreffende
resolvergroup, terug koppelen naar klant, checken van gemaakte afspraken
zowel met resolver als met klant.
* Bestelprocedure uitleggen en begeleiden via webtool op intranet,
autorisators benaderen voor goedkeuring, zowel voor bestelling als voor het
resetten van password van de klant.
* Via een webtool online gelogde cases, door de klant, verwerken en loggen
in clarify, dit gebeurde d.m.v. rooster voor medewerkers en hier moest men op gewezen worden, hierbij SLA in de gaten houden.
* Steeksproefgewijs een quality control doen op gemaakte cases van
collega's, dit gebeurde maandelijks, bij veel voorkomende fouten hulp
verlenen en advies geven, registreren dat training beter of anders moet.
* Sluiten van oude cases als ze 28 dagen of ouder zij, contact opnemen met
klant voor goedkeuring, open cases up to daten in het systeem en resolvers
bellen voor snellere afhandeling, zorg dragen voor het feit dat zij ze up to
date moeten houden, zorgen dat er vaart in het proces blijft.
* Loggen van door klant gemelde global problemen, waardoor hele regio's of
een geheel land het zelfde probleem heeft, dit gebeurt in een ander systeem
(opvolger van Gnoc), waar een andere partij dit oplost, deze logging koppelen aan ons systeem en actief houden, communicatie verloopt via email, bij oplossing contact opnemen met klant.
* Aanvragen van emailaccounts bij resolvers voor onze eigen medewerkers,
voor KPMG machines en het netwerk en voor Compaq machines en ons netwerk. Loggen van interne problemen met 1 van beide machines, bij KPMG of Compaq.
* Resetten van paswords van de klant, dit gold voor 2 verschillende soorten
paswoorden met verschillende webtools (Safeboot en NT).
* Door veel contact met resolvers in UK en NLD hield ik de drukte en
problemen van de verschillende resolvergroups in de gaten en escaleerde ik
dit naar managers en ook als SLA's te veel werden overschreden en de klachten te hoog waren.
* Verwerking van de klachtenemail box, bewerking hiervan, klacht
doorsturen naar de juiste resolvers, zowel intern als extern, communicatie terug koppelen naar klant en al dan niet sluiten van klacht, maandelijks
rapporteren van hoeveelheid klachten en de behaalde SLA's.

Systemen waarmee gewerkt werd:
windows 98, uitrol van 2000, verschillende webtools (Safeboot, NT password reset) loggen van cases in clarify, windows 95, Microsoft outlook, outlook expres, exel, intranet, windows 2000, NT.


Periode:Dec 2000 - Jun 2001
Werkgever:Planet Internet - Planet Media Group, Arnhem, Nederland
Functie:1ste en 2de Lijn Technische Support

* 1ste en 2de lijns technische ondersteuning bij het aannemen van telefoon
van klanten van Hetnet of van Planet of van Trefpunt, mensen belde met
technische internet problemen.
* Password vergeten, resetten van password voor inbellen via klantensysteem
Columbus.
* De instelling in outlook express nakijken, account verwijderen en opnieuw toevoegen, dial-up/inbelverbinding wordt geinstaleerd onder "deze computer"
door het draaien van de introductie cd rom van de provider, hierbij kan iets
fout gaan en door de instelling te controleren kun je dit onderzoeken. Hier wordt bijvoorbeeld het inbelnummer van de regio waar de klant woont ingevuld, maar ook het email adres en bv de smtp. Deze inbelverbinding kun je ook verwijderen en opnieuw toevoegen bij blijvende inbelproblemen.
* Als dit niet werkt verwijder je de externe toegang in de instellingen van
de pc en voeg je hem opnieuw toe, hierbij was het wel noodzakelijk dat er een windows cd-rom in huis was.
* Klanten helpen bij het instaleren van de cd-rom van de provider, dit proces kon je laten draaien, maar kan ook handmatig aangemaakt worden, via een webtool werd er dan een account aangemaakt voor de klant.
* Bij een stand alone pc alle overbodige inbelsoftware verwijderen, lan connecties zonder netwerk, isdn connecties zonder isdn modem.
* Bij constante problemen de instelling van de modem controleren, snelheid aanpassen aan de snelheid van de modem (57K=54600), de-instaleren van modem en opnieuw toevoegen, controleren of modem op goede com poort zit.
* Dit gebeurde voor de 3 verschillende providers waar ik voor werkte.
Via de website van de providers kregen we ook mails met technische problemen, deze werden via een webtool beantwoord, dit ging met templates.
Hierbij maakte je ook terugbel afspraken en moest je de SLA in de gaten houden.

Systemen waarmee gewerkt werd:
systeem was windows 98 en webtool/ database market garden, columbus en combinatie van 2 was een nieuw systeem.


Periode:Aug 2000 - Dec 2000
Werkgever:CITO/ETS Arnhem, Nederland
Functie:Telefonische Consultant

* Telefoon aannemen van mensen uit heel europa die een afspraak wilde maken voor een test die zij moesten doen van de universiteit waar zij wilde gaan studeren en die zich voor hun in het buitenland bevond.
* Gegevens van de klant invoeren zoals adres, datum, welk testcentrum, zoeken van een plek, creditcard gegevens, uitleggen van: de procedure in het testcentrum, annulerings regels, legitimatie regels.
* Verwerken van verzoeken voor afspraken, die schriftelijk binnen kwamen, verwerken van betalingswijzen, communiceren naar de klant over de datum, en alles wat hij/zij moet weten, bevestigen van de boeking.
* Annuleren van geboekte afspraken, informatie verstrekken over terug krijgen geld, over de verschillende testen, wegnemen van angsten en onzekerheden over hoe moeilijk een test zou zijn.
* Mensen vertellen dat ze te laat zijn met annuleren en hun geld niet meer terug kunnen krijgen, zulke gesprekken toch op een normale manier gaande houden en afronden.
* Gesprekken voeren over een schriftelijk verzoek wat nooit is aangekomen, de beoordeling, hoe deze werkt, waar en hoe ze meer aan de weet kunnen komen.
* Dit alles gebeurd in het engels en nederlands.

Systemen waarmee gewerkt werd:
Systeem was een administratie verwerkingssysteem, erg verouderd, binnen windows 95


Periode:Zomer 2000
Werkgever:Stg. Lindenhout. Arnhem en Nijmegen
Functie:Groepsleidster M.K.D. (medisch kleuter dagverblijf)

Periode:Zomer 1999
Werkgever:SKAR (Stichting Kinderopvang Arnhem en Regio)
Functie:Groepsleidster baby- en/of peutergroep

Periode:1998 Okt. t/m dec.
Werkgever:Winstlijn
Functie:telefoniste servicedesk.

Periode:Zomer 1997
Werkgever:Gezin in Dublin
Functie:Au pair Ierland (Kinderen van 5,7 en 9 jr.)


STAGE-ERVARINGEN

Periode:1998-1999 10 maanden
Werkgever:De S.P.A. (Stichting Peuterspeelzalen Arnhem)
Functie:Peuterleidster, Jaarstage Intensieve peuterspeelzaal in achterstandwijk.

Periode:1997-1998
Werkgever:Kinder- jeugdpsychiatrie Denneheuvel, afd. Dagbehandeling.
Functie:4 maanden, Groepsleidster.

Periode:1997 : 2 maanden
Werkgever:Justitiële instelling De Hunnerberg, Nijmegen.
Functie:Sociotherapeut.

Periode:1995-1996
Werkgever:Basisschool De Paasberg.
Functie:Juf, voor 20 weken elke woensdag dramales

Periode:1994-1995: 3 maanden
werkgever:Orthopedagogisch Instituut Roermond
Functie:Snuffelstage, activiteitenbegeleidster.