No Title
cv: 7617 bekijken ------------------------------<-<- pagina terug
  • Reageer per email
  • Bel voor bemiddeling
  • Naar alle CV's



CAD-Tekenaar / VBA Programmeur

in overleg
passend werk



Werkervaring:

Data
01/08/2006 ?
Beroep: of functie
CAD-Tekenaar / VBA Programmeur
Voornaamste werkzaamheden en verantwoordelijkheden
Schouwen en intekenen van E / W Installatie. Automatiseren van tekentaken en maken van database. Koppelingen maken tussen tekening en database.
Naam: en adres van werkgever
Kontek Installatie services Lelystad.
Waagpassage.
Soort onderneming of sector
Installatie buro


Data
01/11/2005 - 31/07/2006
Beroep: of functie
Assistent Informatiemanager
Voornaamste werkzaamheden en verantwoordelijkheden
Beheren en up to date houden van meerdere MsAccess databases. MsAccess databases ontwikkelen voor ontwerp toepassingen en ontwikkelen voor beheer toepassing. Internet database beheren. Gebruikers ondersteunen. Assisteren in het verbeteren van de databases door middel van programmeren in VBA. Assisteren in helpdesk functie. Internet Storing Database up to date houden.
Naam: en adres van werkgever
Dynamicom, Nuon Amsterdam
Soort onderneming of sector
Energie bedrijf


Data
01/12/2003 - 01/11/2005
Beroep: of functie
Database administrator, AutoCAD Tekenaar
Voornaamste werkzaamheden en verantwoordelijkheden
Opvoeren van tekeningen bestanden in Autoedms, uitvoeren van revisies van elektrotechnische tekeningen en schema's in Nordined formaat. Maken van beheer tekeningen van parkeer systemen en gelegenheid (Hierbij de Nordined Ondergronden van parkeer installatie). 3D design Nieuwe werkruimte en inzichtelijk maken van nieuwe projecten.
Naam: en adres van werkgever
Schiphol
Soort onderneming of sector
Parkeermanagment Schiphol


Data
01/11/2003 - 01/12/2003
Beroep: of functie
Intranet Editor
Voornaamste werkzaamheden en verantwoordelijkheden
Opvoeren en verwerken van intranet pagina's naar het nieuwe orale based intranet systeem. Data entry en onderhoud aan intranet pagina's. Opzetten van user poll, en inventarisatie.
Naam: en adres van werkgever
Schiphol
Soort onderneming of sector
ICT Schiphol


Data
01/05/2001 - 01/11/2003
Beroep: of functie
Vba / VB / Acces / dotNet Programmeur
Voornaamste werkzaamheden en verantwoordelijkheden
Programmeren van: AutoCAD. - Het aanpassen en automatiseren van tekeningen en informatie ophalen van de tekeningen voor verdere verwerking in Ms Access databasen. Acces. - Maken van databases om tekening informatie in te bewerken. VB6 / dotNet. - Maken van diverse Projecten voor onder meer Schiphol mobiele toegangsbeheer controle. DotNet eigen op project geleerd. Beheren en bewerken van AutoEdms en Tekeningen bestand van Schiphol Terminal beheer (Nordined modules).
Naam: en adres van werkgever
SINE Group B.V.
Duivendrechtsekade 44,
Amsterdam
Soort onderneming of sector
Ingenieursbureau


Data
01/06/2000 - 01/05/2001
Beroep: of functie
CadTekenaar Airside
Voornaamste werkzaamheden en verantwoordelijkheden
Tekenen en ontwerpen van rijbanen en opstelplaatsen van vliegtuigen in opdracht en in samenwerking van de luchthaven. Advies uit brengen via CAD tekeningen. Belijningopdrachten maken. Controle en inmeetwerk tbv onderhouden Schiphol ondergrond. Controle en inmeet werk tbv uit te voeren en uitgevoerde projecten.
Naam: en adres van werkgever
Schiphol
Soort onderneming of sector
Transport/Vervoer/Civiel


Data
01/06/1998 - 01/06/2000
Beroep: of functie
CadTekenaar / Groepsleider
Voornaamste werkzaamheden en verantwoordelijkheden
Conversie van Schiphol Terminal Tekeningen. Van GDS naar AutoCAD/Nordined. Het tekenen van bouwkunde om later binnen die bouwkundige tekeningen het volgende te kunnen in tekenen. Gawalo: Hemelwaterafvoer en riolering en dergelijke. E: Kabelgoten, kabeltrace's, kracht en licht aansluitpunten en armaturen, antenne aansluitpunten, telecom / netwerk aansluitingen, beveiliging. W: (Installatie techniek) Koelinstallatie tekeningen, CV installatie, Luchtbehandeling kanaal tekeningen.
Naam: en adres van werkgever
SINE Group B.V.
Amsterdam
Soort onderneming of sector
Ingenieursbureau


Onderwijs en opleiding


Data
01/03/2006 - 02/03/2006
Naam: van behaald diploma of certificaat
Ms Access gevorderden
Voornaamste vakken/beroepsvaardigheden
Maken van Ms Access databse en automatiseren.
Naam: en type onderwijsinstelling
LearnIt Amsterdam


Data
01/02/1999 - 05/02/1999
Naam: van behaald diploma of certificaat
Pc beheerders Cursus
Voornaamste vakken/beroepsvaardigheden
Beheren en onderhouden kantoor PC's
Naam: en type onderwijsinstelling
PBNA


Data
01/11/1998 - 01/01/1999
Naam: van behaald diploma of certificaat
Praktij Diploma Informatica
Voornaamste vakken/beroepsvaardigheden
Omgang PC en Ms Office software
Naam: en type onderwijsinstelling
NHA


Data
01/09/1997 - 01/05/1998
Naam: van behaald diploma of certificaat
AutoCAD Tekenaar
Voornaamste vakken/beroepsvaardigheden
Omgang programma
Naam: en type onderwijsinstelling
ROC Amstelveen


Data
01/09/1987 - 01/07/1991
Naam: van behaald diploma of certificaat
Mavo
Voornaamste vakken/beroepsvaardigheden
Wiskunde
scheikunde
Nederlands
Engels
Natuurkunde
Naam: en type onderwijsinstelling
Mavo


Persoonlijke vaardigheden en competenties


Moedertaal: Nederlands


Andere taal (talen)

Zelfinschatting

Begrijpen
Spreken
Schrijven
Europees niveau (*)

Luisteren
Lezen
Gesproken interactie
Gesproken productie

Engels

C1
Vaardig gebruiker
C1
Vaardig gebruiker
B1
Zelfstandig gebruiker
B1
Zelfstandig gebruiker
B1
Zelfstandig gebruiker
Duits

A2
Basisgebruiker
A1
Basisgebruiker
A1
Basisgebruiker
A1
Basisgebruiker
A1
Basisgebruiker
Spaans

A1
Basisgebruiker
A1
Basisgebruiker
A1
Basisgebruiker
A1
Basisgebruiker
A1
Basisgebruiker
Chinees Mandarijns

A1
Basisgebruiker
A1
Basisgebruiker
A1
Basisgebruiker
A1
Basisgebruiker
A1
Basisgebruiker

(*) Europees Referentiekader Taalvaardigheidsonderwijs


Rijbewijs: geen rijbewijs


A1
A2
B1
B2
C1
C2
Luisteren
Ik kan vertrouwde woorden en basiszinnen begrijpen die mezelf, mijn familie en directe concrete omgeving betreffen, wanneer de mensen langzaam en duidelijk spreken.
Ik kan zinnen en de meest frequente woorden begrijpen die betrekking hebben op gebieden die van direct persoonlijk belang zijn (bijvoorbeeld basisinformatie over mezelf en mijn familie, winkelen, plaatselijke omgeving, werk). Ik kan de belangrijkste punten in korte, duidelijke eenvoudige boodschappen en aankondigingen volgen.
Ik kan de hoofdpunten begrijpen wanneer in duidelijk uitgesproken standaarddialect wordt gesproken over vertrouwde zaken die ik regelmatig tegenkom op mijn werk, school, vrije tijd enz. Ik kan de hoofdpunten van veel radio- of tv-programma's over actuele zaken of over onderwerpen van persoonlijk of beroepsmatig belang begrijpen, wanneer er betrekkelijk langzaam en duidelijk gesproken wordt.
Ik kan een langer betoog en lezingen begrijpen en zelfs complexe redeneringen volgen, wanneer het onderwerp redelijk vertrouwd is. Ik kan de meeste nieuws- en actualiteitenprogramma's op de tv begrijpen. Ik kan het grootste deel van films in standaarddialect begrijpen.
Ik kan een langer betoog begrijpen, zelfs wanneer dit niet duidelijk gestructureerd is en wanneer relaties slechts impliciet zijn en niet expliciet worden aangegeven. Ik kan zonder al te veel inspanning tv-programma's en films begrijpen.
Ik kan moeiteloos gesproken taal begrijpen, in welke vorm dan ook, hetzij in direct contact, hetzij via radio of tv, zelfs wanneer in een snel moedertaaltempo gesproken wordt als ik tenminste enige tijd heb om vertrouwd te raken met het accent.

Lezen
Ik kan vertrouwde namen, woorden en zeer eenvoudige zinnen begrijpen, bijvoorbeeld in mededelingen, op posters en in catalogi.
Ik kan zeer korte eenvoudige teksten lezen. Ik kan specifieke voorspelbare informatie vinden in eenvoudige, alledaagse teksten zoals advertenties, folders, menu's en dienstregelingen en ik kan korte, eenvoudige, persoonlijke brieven begrijpen.
Ik kan teksten begrijpen die hoofdzakelijk bestaan uit hoogfrequente, alledaagse of aan mijn werk gerelateerde taal. Ik kan de beschrijving van gebeurtenissen, gevoelens en wensen in persoonlijke brieven begrijpen.
Ik kan artikelen en verslagen lezen die betrekking hebben op eigentijdse problemen, waarbij de schrijvers een bepaalde houding of standpunt innemen. Ik kan eigentijds literair proza begrijpen.
Ik kan lange en complexe feitelijke en literaire teksten begrijpen, en het gebruik van verschillende stijlen waarderen. Ik kan gespecialiseerde artikelen en lange technische instructies begrijpen, zelfs wanneer deze geen betrekking hebben op mijn terrein.
Ik kan moeiteloos vrijwel alle vormen van de geschreven taal lezen, inclusief abstracte, structureel of linguïstisch complexe teksten, zoals handleidingen, specialistische artikelen en literaire werken.
Interaktie
Ik kan deelnemen aan een eenvoudig gesprek, wanneer de gesprekspartner bereid is om zaken in een langzamer spreektempo te herhalen of opnieuw te formuleren en mij helpt bij het formuleren van wat ik probeer te zeggen. Ik kan eenvoudige vragen stellen en beantwoorden die een directe behoefte of zeer vertrouwde onderwerpen betreffen.
Ik kan communiceren over eenvoudige en alledaagse taken die een eenvoudige en directe uitwisseling van informatie over vertrouwde onderwerpen en activiteiten betreffen. Ik kan zeer korte sociale gesprekken aan, alhoewel ik gewoonlijk niet voldoende begrijp om het gesprek zelfstandig gaande te houden.
Ik kan de meeste situaties aan die zich kunnen voordoen tijdens een reis in een gebied waar de betreffende taal wordt gesproken. Ik kan onvoorbereid deelnemen aan een gesprek over onderwerpen die vertrouwd zijn, of mijn persoonlijke belangstelling hebben of die betrekking hebben op het dagelijks leven (bijvoorbeeld familie, hobby's, werk, reizen en actuele gebeurtenissen).
Ik kan zodanig deelnemen aan een vloeiend en spontaan gesprek, dat normale uitwisseling met moedertaalsprekers redelijk mogelijk is. Ik kan binnen een vertrouwde context actief deelnemen aan een discussie en hierin mijn standpunten uitleggen en ondersteunen.
Ik kan mezelf vloeiend en spontaan uitdrukken zonder merkbaar naar uitdrukkingen te hoeven zoeken. Ik kan de taal flexibel en effectief gebruiken voor sociale en professionele doeleinden. Ik kan ideeën en meningen met precisie formuleren en mijn bijdrage vaardig aan die van andere sprekers relateren.
Ik kan zonder moeite deelnemen aan welk gesprek of discussie dan ook en ben zeer vertrouwd met idiomatische uitdrukkingen en spreektaal. Ik kan mezelf vloeiend uitdrukken en de fijnere betekenisnuances precies weergeven. Als ik een probleem tegenkom, kan ik mezelf hernemen en mijn betoog zo herstructureren dat andere mensen het nauwelijks merken.

Produktie
Ik kan eenvoudige uitdrukkingen en zinnen gebruiken om mijn woonomgeving en de mensen die ik ken, te beschrijven.
Ik kan een reeks uitdrukkingen en zinnen gebruiken om in eenvoudige bewoordingen mijn familie en andere mensen, leefomstandigheden, mijn opleiding en mijn huidige of meest recente baan te beschrijven.
Ik kan uitingen op een simpele manier aan elkaar verbinden, zodat ik ervaringen en gebeurtenissen, mijn dromen, verwachtingen en ambities kan beschrijven. Ik kan in het kort redenen en verklaringen geven voor mijn meningen en plannen. Ik kan een verhaal vertellen, of de plot van een boek of film weergeven en mijn reacties beschrijven.
Ik kan duidelijke, gedetailleerde beschrijvingen presenteren over een breed scala van onderwerpen die betrekking hebben op mijn interessegebied. Ik kan een standpunt over een actueel onderwerp verklaren en de voordelen en nadelen van diverse opties uiteenzetten.
Ik kan duidelijke, gedetailleerde beschrijvingen geven over complexe onderwerpen en daarbij subthema's integreren, specifieke standpunten ontwikkelen en het geheel afronden met een passende conclusie.
Ik kan een duidelijke, goedlopende beschrijving of redenering presenteren in een stijl die past bij de context en in een doeltreffende logische structuur, zodat de toehoorder in staat is de belangrijke punten op te merken en te onthouden
SCHRIJVEN
Schrijven
Ik kan een korte, eenvoudige ansichtkaart schrijven, bijvoorbeeld voor het zenden van vakantiegroeten. Ik kan op formulieren persoonlijke details invullen, bijvoorbeeld mijn naam, nationaliteit en adres noteren op een hotelinschrijvingsformulier.
Ik kan korte, eenvoudige notities en boodschappen opschrijven. Ik kan een zeer eenvoudige persoonlijke brief schrijven, bijvoorbeeld om iemand voor iets te bedanken.
Ik kan eenvoudige samenhangende tekst schrijven over onderwerpen die vertrouwd of van persoonlijk belang zijn. Ik kan persoonlijke brieven schrijven waarin ik mijn ervaringen en indrukken beschrijf.
Ik kan een duidelijke, gedetailleerde tekst schrijven over een breed scala van onderwerpen die betrekking hebben op mijn interesses. Ik kan een opstel of verslag schrijven, informatie doorgeven of redenen aanvoeren ter ondersteuning vóór of tégen een specifiek standpunt. Ik kan brieven schrijven waarin ik het persoonlijk belang van gebeurtenissen en ervaringen aangeef.
Ik kan me in duidelijke, goed gestructureerde tekst uitdrukken en daarbij redelijk uitgebreid standpunten uiteenzetten. Ik kan in een brief, een opstel of een verslag schrijven over complexe onderwerpen en daarbij de voor mij belangrijke punten benadrukken. Ik kan schrijven in een stijl die is aangepast aan de lezer die ik in gedachten heb.
Ik kan een duidelijke en vloeiend lopende tekst in een gepaste stijl schrijven. Ik kan complexe brieven, verslagen of artikelen schrijven waarin ik een zaak weergeef in een doeltreffende, logische structuur, zodat de lezer de belangrijke punten kan opmerken en onthouden. Ik kan samenvattingen van en kritieken op professionele of literaire werken schrijven.

Pagina 1 / 1 - Curriculum vitae van
van der Wal Ryan Remco
Kijk voor meer informatie over Europass op http://europass.cedefop.europa.eu
(c) Europese Gemeenschappen, 2003


EUROPESE NIVEAUS - MATRIX VOOR ZELFINSCHATTING

(c) Raad van Europa: Common European Framework of Reference for Languages (CEF/Europees Referentiekader voor Talen)