No Title
cv: 7743 bekijken ------------------------------<-<- pagina terug
  • Reageer per email
  • Bel voor bemiddeling
  • Naar alle CV's



HR manager/officemanager

in overleg
passend werk



Werkervaring:
April 2006: Officemanager bij éénmanszaak Werving- en selectiebureau Van Der Wijngaart & Partners. Kontrakt beëindigt wegens bedrijfseconomische omstandigheden.
2001-2006 HR manager/officemanager bij Advantech Benelux bv
- onderdeel van het management team op een verkoopkantoor
- secretariële zaken zoals agendabeheer, het boeken van zakenreizen, e.d.
- coördinatie veranderprocessen en cultuurwijziging
- verantwoordelijk voor de coördinatie van het verkoopproces
- controle van het financiële proces en de Europese procedures
- facilitaire zaken
- verantwoordelijke voor personeels- en salarisverwerking en arbeidsvoorwaardelijke zaken
- competence verantwoordelijk voor de binnendienstmedewerkers
- verantwoordelijk voor het proces van de beoordelings- en functioneringsgesprekken en het daaraan gekoppelde individueel ontwikkelplan van de medewerkers van de vestiging
- interface naar externe kontakten voor juridische zaken
- vertrouwenspersoon
- coördinatie van de wervingprocedure van nieuw personeel voor de vestiging.

1995-2001 Secretaresse bij Ericsson Telecommunicatie:
- secretariéle ondersteuning
- reisaanvragen
- notuleren teamverslagen
- jubilea, e.d.
- agendabeheer

Diverse functies bij Stichting Opmaat - Thuiszorgorganisatie
1990-1995 : Medewerker cursusbureau
- het opzetten van het cursusbureau samen met de servicemanager
- verkoop cursussen
- administratieve handelingen: uitnodigingen versturen naar cursisten en schriftelijk cursusmateriaal verzorgen voor de docenten
- coördinatie van de lokale pagina's van het landelijke blad van de kruisverenigingen, 'Gezond Thuis'.
1989-1990: Medewerker personeelszaken
- personeelsdossiers bijhouden
- alle adminstratieve handelingen
- verlof- en ziekmeldingen
1988-1989: Secretariële ondersteuning Hoofd maatschappelijk werk en Hoofd gezinszorg
- notuleren en uitwerken van verslagen/rapporten
- agendabeheer


1980-1988 Baliemedewerkster Verenigde Spaarbank
- direct klantenkontakt: geldtransacties, reizen, hypotheekaanvragen, enz

1974-1980 Administratieve medewerker AMEV verzekeringen, voorheen De Holland
- aan- en afmeldingen auto's bij de Rijksdienst voor het wegverkeer
- correspondentie


Opleidingen:
2005: Congruentiemanagement Delphi Trainingbureau
1988: Secretariële- en boekhoudkundige opleiding
1974: HAVO met: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Aardrijkskunde en Economie

Cursussen:
2005: Preventiemedewerker Arbodienst
2002: Management assistente Secretary Management Institute
2001: Timemanagement Secretary Management Institute
2001: Persoonlijke presentatie en zelfmanagement Secretary Management Institute

Kennis/ervaring werktools:
Outlook, officepakket, Otyssoftware pakket

Talen:
Nederlands: uitstekend
Engels: goed
Duits: redelijk


Profielomschrijving:
HBO denk- en werkniveau. Breed inzetbaar: zowel ondersteunende als projectmatige aanpak. Oog voor details, maar ook de grote lijnen zien over eigen werkgebied heen en bespreekbaar maken. Open persoonlijkheid. Goede communicatieve vaardigheden op elk niveau. Efficiënt en effectief handelend. Overtuigingskracht. Ondernemend en vooruitdenkend. Een regelaar en teamplayer.

Als persoon ben ik rustig, enthousiast, gevoelsmens, attent, zorgzaam, open minded, gedreven, een goede luisteraar, discreet, loyaal en flexibel. Een goede balans in werk en privé is voor mij belangrijk.


Ho:bby's
Lezen, in je vrije tijd genieten van de simpele dingen van het leven.